måndag 17 oktober 2011

Måndag igen...

... å visst är det härligt att tiden går! Men huj vad det börjar gå fort nu... Insåg att nästa måndag är det bara två månader till jul. Tyckte inte det var längesedan det var midsommar....

Idag vill jag visa er vad jag handlat hos en kär bloggvän!
Annelie med vackra bloggen Zinkhjärtat har gjort dessa ljuvliga betonghjärtan ♥


Små söta hjärtan att dekorara med!


Annelie skickade även med dessa skira hjärtan - Tack snälla du!
Vet precis vad jag ska ha dem till - nu när det snart är dags att tänka på adventspysslet.




I år har jag lovat mig själv att vara ute i god tid med adventspysslet... För det är ju faktiskt den tiden som är härligast. Fylld av förväntningar och mysiga stunder med familj o vänner.

Önskar er alla en riktigt bra start på veckan!
Marie

2 kommentarer:

  1. Åhh så fina de va!
    Va snällt o skicka med de andra hjärtana, de kommer säkert till nå fint :)

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  2. Jag älskar betong! Det är så snyggt, och dom där små hjärtan var ju jättesöta, passar perfekt till julpysslet :)
    Ha en fin tisdag!
    Kraam

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...