lördag 24 september 2011

Photoshop...

Hej!

Hoppas ni alla mår bra!
Idag har jag ägnat större delen av eftermiddagen att "kitta" fönster, vilket var pilligt värre. Å inte vet jag om det blev bra... men det kan ju knappast bli sämre än vad det var innan..
Vädret har varit underbart och vi var ute och jobbade i trädgården hela förmiddagen.

För längesedan gjorde jag en investering!
Photoshop!
Tänkte att det är väl enkelt...
...var det inte...

Man blir ju alldeles grön av avund när man ser hur snygga foton många får till på sina bloggar (beror  säkert på vem som står bakom kameran oxå - gissar jag :)
Men igårkväll fick jag lite tid över att "leka" lite med några foton. Kan ju säga att det gick ett par timmar, men efter lite mer träning kanske det går att få fotona lite roligare :)
Får nog gå en kvällskurs eller nåt...

Här ser ni foton som jag tagit på min fåtölj som jag klär om.
Gillar när det är oskärpa i kanterna - så nu kanske ni bara får se halvsuddiga bilder härdanefter ;)

Ha en riktigt härlig lördagkväll!
Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...