tisdag 3 maj 2011

Tack!

... för all respons o peppning jag har fått från ER!!
Ja, det känns verkligen helrätt och framförallt spännande!

Lovade ju lite "guldägg" bland allt skräp...



Den här lampan hittade jag på golvet bakom en säng....
Gick verkligen igång när jag fick se den :o) 
Tycker den har en härlig "rå" design. Lite putsande så blir det en favorit här hemma!

En bibel som har tryckår 1895 fanns bland alla böcker.




Å sedan till något som jag varit på jakt efter länge....







Trälådor i olika storlekar och utformning!
Snart fortsätter jakten på fler skatter - jag har fortfarande två outforskade vindsutrymmen....


Må så gott och var rädda om er!
Kram Marie


8 kommentarer:

  1. Oj, oj, oj vad ni har att göra. :) Men ÅH så roligt!!! Och så mycket fint det måste rymmas där uppe. Lampan är helt ljuvlig!

    Kram och lycka till!!!
    Cathrin

    SvaraRadera
  2. ÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHH, vilken lådskatt! Jag blir helt grön av avund. Och naturligtvis... hrm..harkel... väldigt glad för din skull! Vad härligt att ha en loppis på sin egen tomt! Ha en fortsatt lyckosam skattjakt!
    Kram
    Ellinor

    SvaraRadera
  3. Meeen vad roligt!!! Å jag önskar jag kunde sitta i ett hörn och se dig fara fram och göra glädjeskutt och höra glädjetjuten när du hittar alla skatter. Visst är det en jättejobb med huset, men så roligt!

    Ha det allra allra bäst!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  4. Stort grattis till hus och tomt!
    Hoppas du hittar många skatter(jag är avundsjuk)
    Många kramar Agnetha

    SvaraRadera
  5. Helt underbara fynd!! Jag vill ha alltihop!! Är riktigt avis att ni köpt en sådan skatt!

    Ha en riktigt bra dag!
    Kram Charlotte

    SvaraRadera
  6. Vid första anblicken tyckte jag inte alls om väsktyget men det tog sig. Nu tycker jag det är riktigt snyggt.
    Men oj... vilken guldgruva till hus!! Grattis! Vilka skatter... trälådorna... ojojoj...
    Säger som de flesta andra här... ganska avis är jag. :)
    Önskar dig en fin kväll!
    Kram
    Jenny

    SvaraRadera
  7. Åhhh vilka skatter o mera o utforska, shit va spännande!!! :)

    Ha en skön dag
    Kram cAmilla

    SvaraRadera
  8. Hej Marie!
    Men ååh vad spännande!! Grattis till köp av tomt och ett underbart gammalt hus!! :) Vilka skatter du hittat, den där lampan blev jag riktigt avis på;)

    Ska bli så spännande att följa ert arbete här på bloggen (om du nu hinner blogga*fniss*;))

    Kraam Jenny

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...