måndag 7 mars 2011

Snyggt eller inte....

... det är frågan...



När jag kom hem med den här "pjäsen" tittade mannen lite oförstående på mig ....
ok... vart ska den där sitta...???
Tillråga på allt så var den inte särskilt billig, men när jag såg den ville jag bara HA!

Efter att ha kikat runt bland olika inredningsbloggar och tidningar har jag sett att det dykt upp lite "vilt" i inredningen.
Både fällar och djurhorn. Det är ju faktiskt lite snyggt!

Kommer ihåg från när jag var barn och såg farfars nyskjutna tiotaggare upphängd på väggen
(hornen alltså!!).
Jag tyckte det var makabert - sann djurvän som jag var (är fortfarande!!).
Ett stackars djur skulle släppa livet till och tillråga på allt - få hornen upphängda på väggen...
Just en snygg trofé - INTE!
MEN, i rätt miljö är det ju faktiskt riktigt snyggt.

Så det här är en liten kompromiss.
Horn - men inte äkta vara!

Önskar er en härlig vecka med plusgrader o solsken!
Marie

2 kommentarer:

  1. Tack, vännen! ;)
    Och du, jag skulle gäääärna vilja ha en sådan hjort/ren på någon vägg här hemma!!

    Ha en härlig kväll!
    Kram!!!

    SvaraRadera
  2. Lita på din goda smak vännen! Kommer att bli hur bra som helst det där!

    Önskar dig en fin tisdag!
    Kram Mimmi

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...