fredag 23 april 2010

Äntligen fredag!



Så var det helg igen! Härligt! Veckorna verkligen bara rusar iväg, nästan skrämmande fort ibland....

Ska på tjejmiddag ikväll och det ska bli så roligt! Vi är ett gäng "gamla" handbollsspelare, som träffas varannan månad o äter gott, skvallrar och har det mysigt. Jag har haft oturen att missa de senaste gångerna, så ikväll ska det bli lite extra roligt att träffa tjejerna igen. Måste ju hålla sig lite uppdaterad... ;)

I helgen väntar något jättespännande..... vi har skaffat kattungar!! Till barnens stora glädje. Så på söndag är det dags att hämta de små liven... En liten tjejkatt och en killkatt. Själv är jag egentligen "hundmänniska", men älskar de flesta djuren, så jag ser faktiskt oxå fram emot denna dagen. Så då får ni nog räkna med lite kattfoton i kommande inlägg....



(nyinköpt skylt, med härligt budskap)





(underbar bukett rosor, som jag fick av sonen som varit med pappa o veckohandlat... gulliga unge!)



Vill passa på att önska alla en riktigt mysig helg!
Tack för alla goa kommentarer och för att ni finns!


Varma vårkramar
Marie

16 kommentarer:

  1. Ååå, men gud va roligt!! Både träffen & de små tisetassarna =)
    Älskar djur, men är mer av en katt än en hund människa =)
    Va roligt!!! Hoppas det går bra & att du får en fin tjejkväll ikväll.
    Önskar dig oxå en underbar helg & tack själv.. för att du finns & för att jag får ta del av ditt liv!!
    Varm kram Tina

    SvaraRadera
  2. Härligt det är med sådana träffar! Hoppas att du får en riktigt härlig kväll!
    Är också en hundmänniska och har sagt nej till bedjande ögon... de får gosa katt hos mormor och morfar ist. Men söta är de!

    Tack för att DU finns!
    Kram Mimmi

    SvaraRadera
  3. Kul att ha tjejträff, snatter och tjatter! Hoppas du får det roligt.
    Ha en skön helg! Åse

    SvaraRadera
  4. Grattis till de små kattungarna. Ni kommer älska dem!! Just nu tokfäller min hårboll men jag tycker ändå att hon är fantastisk. Särskilt när hon låter lillprinsen dra henne i pälsen utan att bli arg!
    Hoppas att helgen blir fin på alla sätt!
    Kram
    Ellinor

    SvaraRadera
  5. Jag som är kattmänniska (och häst och när jag tänker på det så klart hundmänniska med) ser bara fram emot lite bedårande kattbilder. Och djurungar överhuvudtaget är ju bara så bedårande. Tror ju att djur och barn hör ihop.

    Ha en riktigt fin helg!
    Kram
    Cathrin

    SvaraRadera
  6. Hej! Å vilken vacker skylt! Ha en härlig helg! Kram Helena

    SvaraRadera
  7. Hoppas du ficken härlig kväll igår..
    Vilken underbar skylt du köpt!! Har du beställt den på nätet eller i butik??
    Ha det bäst/ Cilla

    SvaraRadera
  8. Era små kissemissar ska bli såå kul att få se! Vad spännande, inte minst för barnen *ler*

    Ha en RIKTIG toppenkväll ihop med tjejgänget!
    Kram kram
    Linda

    SvaraRadera
  9. Grattis till katter! Älskar katter. Men har hund. hihi... Har haft katt hela livet, så när jag blev vuxen tänkte jag att jag skulle prova att ha vovve. Bra det med.

    kram!

    SvaraRadera
  10. Hoppas tjej träffen var givande..
    med mycke prat & fnitter..
    Mmmm...Katter e ju sååå söta
    Men de tycker inte min man ( jo söta men nää)
    Önskar dig en riktigt härlig Söndag
    Kramisar
    Sus

    SvaraRadera
  11. Hej! Hoppas att tjejträffen var lyckad :) Brukar vara det. Massor att berätta och skratta o fnissa åt :)
    Roligt med små kattungar! Dom e så söta. Själv är jag allergisk mot pälsdjur, så det blir inga djur hos oss. Till dotterns stora besvikelse...
    Ha en bra vecka!
    Kram Linda

    SvaraRadera
  12. Vilken jättevacker skylt ! ...och vilken go son du har som ger dig så fina blommor ! Sånt värmer i hjärtat ! *smile*
    Ha en fin dag ! Kram , Helen :0)
    Ps. Tävling hos mig !

    SvaraRadera
  13. Vad roligt att du vill vara med i min utlottning!
    Hoppas ni hade en mysig tjejkväll, sånt är alltid kul! O vilken gó son som köpt dej så vackra blommor!
    Kram Cilla

    SvaraRadera
  14. Hejsan!
    Kattungar är bland det goaste som finns! Alla mina katter är ju vuxna nu och charmiga på sitt sätt, men kattbebisar ååå....

    Hoppas ni haft en mysig tjejkväll.

    Fick se att du förärat mig med en award! Tack snälla goa du, det värmer ska du tro och även dina snälla, fina kommentarer hos mig.

    Nu önskar jag dig en riktigt fin kommande vecka!
    Kram på dig,
    Regina

    SvaraRadera
  15. Så mysigt med små kattungar:-)
    Vi har en kattdam och hon är världens goaste... och en utmärkt musjägare!
    Ser fram mot lite kattbilder!

    Kram Emma

    SvaraRadera
  16. Rosorna är underbara!!

    Kika in hos mig för du fått en award av mig! :)
    Kram kram
    Linda

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...